Citation Formats

MLA

Canto Ortiz, Jesús María, et al. El Papel De La Cultura Del Honor, Del Sexismo Y De Los Celos En La Respuesta a La Infidelidad De La Pareja (the Role of Culture of Honour, Sexism and Jealousy In Response to Partner Infidelity). , 2012.

APA

Canto Ortiz, J., Moreno Jiménez, P., Perles Novas, F., & Martín García, J. (2012). El papel de la cultura del honor, del sexismo y de los celos en la respuesta a la infidelidad de la pareja (The role of culture of honour, sexism and jealousy in response to partner infidelity).

Chicago

Canto Ortiz, Jesús María, Pilar María Moreno Jiménez, Fabiola Perles Novas, and Jesús San Martín García. 2012. El Papel De La Cultura Del Honor, Del Sexismo y De Los Celos En La Respuesta a La Infidelidad De La Pareja (the Role of Culture of Honour, Sexism and Jealousy In Response to Partner Infidelity).